True♥
Love


crunklayouts_x3

Friday, 15 July 2011

adoiii rasa rindu pula kat adik-adik ni,lama tak jumpa memang rasa rindu,bila on9 dgn depa rasa nak menitis airmata,teringat sgt kat depa....bila la depa ni pakat nak balik...tapi apapun kami sekeluarga kena berkorban demi masa depan depa bertiga....
   entahlah aq pun hairan sbb apa klu adik aq ada kat kampung pasti depa malas bljr,asyik nak main memanjang...lepas tu mcm2 ragam...teringat balik semasa arwah walid ada....setiap kali nk bawa depa pi sekolah kena cari satu kg...entahlah klu hangpa tak ingat jasa arwah walid,tak tau la...
  Alhamdulillah,depa pi bljq sgguh...seronok mendengarnya...bukannya apa bila depa nak periksa depa minta tolong sembahyang hajat...bila lulus depa mnta duit nak jamu kwn2...tapi apapun duit habis krn belajaq tak apa,dari dok habis kat benda tak berfaedah...aq hairan la sbb apa anak2 muda lani dah tak mcm2 budak dulu...ada2 aje yg tak kena ,utamakan kwn2 dr orang tua....tu orang kata 10 org suruh buat baik tak tentu nak ikut,tapi klu 1 org suruh buat jahat sat je nak ikut...pelik bin ajaib la...
   cuba habaq mai apa petua dia..kita pakat2 kongsi....nak kawal minda anak muda kearah kebaikan...bukan senang ooooiiiii...orang kata bela anak permpuan payah tapi didik senang,anak lelaki bela senang nak didik payah....ada fahammm...
  

No comments:

Post a Comment