True♥
Love


crunklayouts_x3

Friday, 15 July 2011

Aq tahu family ku sayang sgt aq,aq hrgai apa yg depa katakan.Memang betuuuiii zaman lani memang banyak penyangak dlm internet,tapi entah mengapa hati kecilku ini terlalu percaya dgn bestfriend aq ni,ya Allah ya tuhanku,engkau selamatkanlah hambamu ini dari melakukan kesilapan,namun aq tahu  bestfriend aq ni tak pernah berniat buruk terhadap aq,aq harap keikhlasan persahabatab yang aq hulurkan ini membuat hati dia sentiasa jujur dengan ku.
    entahlah,aq sendiri pun mcm tak percaya dengan apa yg aq alami skrg,macam bermimpi ajee...aq berdoa dengan keberkatan dari ilahi semoga semuanya berjalan dengar lancar.walau kita berbeza agama tapi kejujuran mesti ada,jgn selalu mencurigai sahabt kita,sekali-sekala boleh le...heheheee
     tapi terlalu percaya kat sesseorang pun tak boleh jg,terlalu menyakitkan hati.....entahlah aq sekeluarga terlalu percaya kat dia,rupa-rupanya dia menikam kami dari belakang...yang paling nak mareee dia suka memutar belitkan fakta....kita ingat apa yang diceritakan selama ini betuiiii tapi yang sebenarnya banyak kelentongnyeee...klu la aq jumpa dia lani rasa nak tonyoh2 mulutnya dengan kulit duriannn niii...tapi mujur lee engkau tak adee..klu tak nahas....
   Nombor phone pun dia tukar,await dia ingat kita tak tau rumah dia.....pi karang baru dia tau langit tu tinggi ke rendah,tapi bila ingat jasa dia kat keluarga pun ada soo biarkanlah...tapi datang lee nak selesaikan masalah yang tak terurai tuuu....klu betuiiii kami dah lama kami serbu kampung hang...pikiq2 la noh

No comments:

Post a Comment